zaterdag 23 november 2013

Maybelline Baby Lips

Iedereen heeft er vast wel van gehoord, de nieuwe Baby Lips lipbalsems van Maybelline. Ik was er erg benieuwd naar dus ik bestelde 2 soorten van OnlineMakeUp.nl


Er zijn in totaal 5 soorten, elke met een andere smaak en andere kleur qua uiterlijk,  zo kan je ze makkelijk uit elkaar houden.

Ik besteld er 2, de gele is Intense Care en de blauwe is Hydrate.


De gele heeft een lichte geur en de blauwe een wat sterkere geur. Maar beide erg lekker.


Beide geven geen kleur af en dat vind ik prima, ik hoef geen gekleurde lipbalm.
Ik smeer heel vaak lipbalm op omdat anders mijn lippen gaan branden en droog zijn. Beide smeren goed, niet te hard of te zacht. Ze maken mijn lippen lekker zacht en vettig, erg fijn!  Ze blijven ook lekker lang zitten, ik ben fan!


Ze kosten € 3,49 p/st. en verkrijgbaar bij de drogist en online.

Hebben jullie ze al geprobeerd? 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails