zaterdag 9 november 2013

Lioele Dollish Triple Eye Shadow 05. Lovely Pink

Na gisteren, vandaag ook een product van de webshop BB Cream Shop, namelijk een trio oogschaduw van het merk Lioele. Voor mij nog onbekend.
 

Het uiterlijk vind ik erg leuk, vooral omdat het ook in mooi doosje zit en de oogschaduw verpakking is ook echt prachtig!. Het lijkt een soort van koets.

 
Er zit ook een spons applicator bij. En een spiegel aan de binnenkant.

Dit is nr. 05 Lovely Pink. Er zitten 3 kleuren in, een witte, licht roze en roze kleur. Allemaal met shimmer.



Swatches:

 
Ooglook:

De middelste kleur heb ik op mijn ooglid gedaan, de donkerste kleur in mijn crease en de lichtste kleur in mijn ooghoek en onder mijn wenkbrauw. Eyeliner en mascara en klaar!
 
Deze kost €12,75 en is verkrijgbaar in totaal 14 kleuren. Verkrijgbaar bij BB Cream Shop
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails