dinsdag 26 november 2013

Hema Blush Arabic 02

De Hema blushes kent iedereen denk ik wel, volgens mij komen ze 1x per jaar uit met 2 blushes, een perzik kleur en een roze kleur. Ik heb ze al van meerdere jaren en ook dit jaar kocht ik 1 van de 2 nieuwe blushes.


Herkennen jullie deze nog:?
 2011 - 2012

Ik kocht nr. 02, deze roze kleur met gouden shimmer, erg mooi!


Dit jaar hebben ze ook weer een erg mooi patroon, op mijn bonnetje staat Arabic .


Heel mooi ♥!


Swatches:


De blush heeft goed pigment maat niet té, ik met mijn lichte huid kan deze ook prima dragen.

Zonder - Met


Dit jaar kosten ze €6,50 p/st., helaas zijn ze duurder geworden, vorige jaren kosten ze namelijk €5,50 p/st...

Ze zijn verkrijgbaar bij de Hema in 2 verschillende kleuren.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails