vrijdag 22 november 2013

Etos: Caviar Nails, Body tattoo, Eyeliner tattoo

Elk jaar komt Etos met een kerstcollectie, de gehele kerstcollectie konden jullie afgelopen maandag al terug zien en vandaag review ik 3 producten.
Kijk mee!


Eyeliner tattoo:

Ik heb nog geen ervaring met eyeliner tattoo's dus ik was erg benieuwd! Ze zien er wel erg leuk uit, er zitten 4 soorten in.
Ik koos er 1 met een mooie wing en met steentjes.


Resultaat: Ehm ja... ik vind het echt niks, het aanbrengen was al best lastig en het irriteerde me echt meteen, het kietelde en zat gewoon niet lekker op mijn oog. Ik persoonlijk vind de lijn ook te dik voor mijn oog.

Nee niks voor mij....

Deze kost €2,49

Caviar Nails zwart:

De caviar nails, iedereen kent ze wel en volgens mij is de hype nou al weer een tijdje over maar de Etos heeft ze pas nog uitgebracht in deze kerstcollectie in 2 kleuren; multi en zwart.


Helaas blijven de mini beads niet lang op je nagels zitten, je verliest meteen al wat beads. Maar dat is met alle caviar setjes zo.


Deze kost €2,99

Body Tattoo:

Ik zelf ben geen fan van tattoo's maar heb toch dit uitgeprobeerd en de sterretjes vond ik wel erg leuk.


Je moet het folie verwijderen en dan de tattoo op je lichaam wrijven, dit heb ik ook gedaan maar ik kreeg het gewoon niet op mijn huid, ik heb super hard gewreven en dat zie je ook straks terug op de foto, mijn huid is nogal rood, *oeps* Maar uiteindelijk kreeg ik 2 sterretjes redelijk op mijn huid.


 Hehe ze zitten erop:

Maar zoals je ziet niet perfect dus het bleef helemaal niet zitten....

Helaas ook niks voor mij!

Deze kosten €2,99

Helaas, ik wordt niet echt warm van deze nieuwe kerst producten.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails