vrijdag 15 november 2013

Essence: Beauty Beats Shimmer Powder 01

Deze prachtige shimmer powder is onderdeel van de nieuwste Essence collectie genaamd Beauty Beats.
Vandaag swatch ik deze voor jullie.



Ik houd van shimmer powders en deze leek mij ook erg mooi. Het is nr. 01 Swaaaag! 


In de shimmer podwer staat ook allemaal het woord Swag . De kleur op onderstaande foto's zijn wat vertekend, het is meer roze in het echt, zoals op de eerste foto in dit artikel.


Je ziet de al zitten, de prachtige shimmer!


Swatches:



Wauw! Je ziet de shimmer toch best goed en ik vind het echt heel mooi, je kan dit ook onder je wenkbrauw dragen als highlighter.

Ook al heb ik al veel highlighter, shimmer powders,  het blijft mooi en ik draag het ook best wel vaak.

Deze kost €3,39 wat helemaal niet duur is voor zo'n prachtige shimmer powder.

De Beauty Beats collectie is tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails