dinsdag 19 november 2013

Catrice Liquid Metal oogschaduw 080+090

De Catrice Liquid Metal oogschaduwen had ik al vaak op blogs voorbij zien komen en ik had er maar 1 uit Duitsland uit een LE en van de week kocht ik er nog 2 uit het standaard assortiment.
Ik kocht 080 Mauves Like Jagger en 090 Nougat It Right.




 Ik kocht 2 kleuren, een grijs/paarse kleur en en bruine kleur. Beide met shimmers.

 080 Mauves Like Jagger - 090 Nougat It Right

Swatch:

Het pigment viel me eigenlijk een beetje tegen, ik had het beter verwacht eigenlijk...

 Ooglook:

Ik heb beide oogschaduw ook gebruik in een ooglook. 080 op mijn ooglid en 090 in mijn crease. Op mijn ogen zie je eigenlijk weinig verschil qua kleur en hebben ze veel minder pigment dan op mijn arm.


Ze kosten €3,99 p/st. en zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister en verkrijgbaar in totaal 9 kleuren.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails