zondag 3 november 2013

Boek review: Conny Regard - Ik ben nog niet klaar met jou

'What happens in Vegas, changes everything. Na een bliksemhuwelijk met Alex vertrekt Jasmijn door allerlei misverstanden snel weer uit zijn leven. In Parijs ontdekt ze dat ze zwanger is en krijgt een dochtertje. Na een ingrijpende gebeurtenis, laat ze haar baby bij Alex achter en vertrekt naar Amerika. Daar breekt ze door als model en doet haar uiterste best haar verleden te vergeten. Maar als ze Alex na jaren weer ziet, en hij haar om een echtscheiding vraagt, om met een ander te trouwen, beseft Jasmijn dat ze hem en hun dochter terug wil en daar alles voor over heeft! '

Dit is het eerste boek wat ik heb gelezen van de schrijfster Conny Regard, en wat een geweldig eerste indruk heb ik van haar boeken! Dit boek is echt heel leuk, je wilt het in 1x uit lezen en elke gebeurd er wel weer iets. Gelukkig is het niet voorspelbaar, soms verwacht je het gewoon niet dat dát gebeurd, maar zo blijft het boek je wel boeien.
Het heeft best een open einde, misschien ooit een deel 2?
 
Ik kan iedereen dit boek zeker aanraden, het is echt een goed boek, het boek zit vol humor, romantiek en erotiek, vooral in het begin is het best veel erotiek, en toen dacht ik waar ben ik nou in beland maar later wordt dat minder en is het gewoon een grappig en leuk boek.
 
Dit boek kost €13,95
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails