donderdag 10 oktober 2013

Trind nagelverzorging

Trind nagelverzorging, iedereen kent ze wel. Vandaag review ik 5 nagelverzorgings producten.



De trind nagelverzorging zitten in mooie doosjes. Erg chique.


 Het uiterlijk van de flesjes vind ik ook erg leuk en mooi eruit zien. Ze bevatten 9 ML.



Oké nu komen er foto's van mijn kale nagels en met de trind producten, helaas zijn mijn nagels erg lelijk dus let daar niet op;)

Kale nagels:

 Ridge Filler:
Trind ridge filler is een base coat die ribbels en oneffenheden in de nagel opvult zodat een glas egaal oppervlak ontstaat voor het aanbrengen van nagellak.

De ridge filler is qua substantie best dik maar zelf heb ik last van groefjes in mijn nagels en dat zie je vooral ook met nagellak maar deze helpt voor mij goed en gebruik deze nu altijd als basecoat.

Deze kost €8,08 
Nail Brightener:
Trind nail brightener geeft je nagels een verfrissend en natuurlijke 'french look'  en camoufleert kleine imperfecties met maar 1 laagje. Gebruik voor een fantastisch resultaat trind nail brightener in combinatie met trind nail repair.

De nail brigtener maakt mijn nagels glanzend en laat een paarse gloed achter waardoor het er verfrissend uit ziet.

Deze kost €14,18
Nail repair matt:
Trind nail repair matt is een effectieve, niet-glanzende nagelversterker voor sterke en soepele nagels. De unieke formule van trind verbindt de eiwitmoleculen met elkaar, waardoor een rigide structuur ontstaat die de nagels sterker maakt.

Deze maakt mijn nagels goed matte maar ik draag tocht altijd nagellak dus dat zie je toch dan niet.

Deze kost €14,18
Nail Balsem:
Heb je last van nagels die slecht groeien of heb je broze en droge nagels? Deze problemen worden meestal veroorzaakt door een tekort aan natuurlijk nagelvocht. Trind nail balsem is de perfecte hydratatie wanneer je nagels bijvoorbeeld breken, splijten en scheuren. Het bevat natuurlijke vochtinbrengers en is vetvrij. Als je nagels zowel zacht als broos zijn, zal de combinatie van trind nail balsem en trind nail repair wonderen verrichten.

Deze ruikt echt super lekker! en als het ingetrokken is zien mijn nagels er mooi glanzend en gezonder uit.

Deze kost €14,18
Cuticle Balsem:
Trind Cuticle balsem is de perfecte verzorging voor droge nagelriemen, trind cuticle balsem bevat vochtinbrengers en houdt het natuurlijke vocht langer vast, ook als je handen worden blootgesteld aan zon, at etc. Trind cuticle balsem is vetvrij.

Ook deze ruikt erg lekker, ik heb vooral na het douchen last van droge nagelriemen en deze nagelriem balsem is erg fijn.

Deze kost €14,18

Klik hier om een verkooppunt te vinden in jouw buurt. 
Like de facebook pagine van Trind om op te hoogte te blijven. Klik hier



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails