zaterdag 19 oktober 2013

Swatches: 2x Essie nagellak

Laatst liet ik jullie Leading Lady van Essie al zien en een tijd geleden vond ik in Apeldoorn nog 2 Essie lakjes, Butler Please en Beyond Cozy.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.



Het uiterlijk van de Essie lakjes vind ik erg leuk, mooi strak flesje met witte dop.



 De kwastjes van Essie zijn erg fijn, lekker breed en afgerond. Dit lakt zo fijn!


Swatches:

Butler Please:

Mooi blauw kleurtje zonder shimmer, deze dekt met 2 laagjes.

 Beyond Cozy:

Wauw! Deze is zo mooi en dekt ook al goed in 2 lagen, had ik niet verwacht eerlijk gezegd. De kleur is zilver glitter en het heeft ook een beetje sand effect, dat voel je ook.

Ik ben super blij met deze nieuwe lakjes van Essie.


Ze kosten €2,99 p/st. en zijn misschien nog verkrijgbaar bij de Big Bazar.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails