vrijdag 4 oktober 2013

Shoplog: Primark

De dag na mijn verjaardag ben ik naar de Primark in Almere geweest. Dat doen we elk jaar, dat we voor mijn verjaardag wat leuks gaan doen en dit keer was de Primark aan de beurt.
 


Op de foto hierboven zie je wat ik gekocht hebt.
- Pyjama broek blauw/wit gestreept €8,-
- Super zachte huisbroek grijs €8,-
- Grijs/zwart gestreept driekwart mauw shirt volgens mij €12,-
- Zwart basic tshirt €3,50?
- Zilver glitter vest €16,-
- Snorren toilettasje ik dacht dat deze €3,50 was.
- 3 paar sokken met leuke prints €2,50
- Bruine riem €3,-
 
De prijzen weet ik niet meer precies omdat het bonnetje al weg is.
 
Aan de ene kant viel de kleding erg tegen, zag niet veel leuke dingen maar in basics en pyjama's hadden ze veel leuke dingen. Ik zocht ook nog sloffen maar helaas hadden ze alleen kleine maten (S en M en de maat M was tot maat 39)
 
Maar overall vond ik het leuk om weer eens te zien, dit was namelijk mijn 2e keer Primark;)
 
Wat vinden jullie van de Primark? Ik ga denk ik nog wel eens vaker, was namelijk ook maar 30 min. rijden.
 




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails