dinsdag 15 oktober 2013

Essence Nailart special effect topper 3D

Deze Essence glitter lakjes zijn nieuw in het assortiment en toen een tijdje geleden het nagelfestival er was kocht ik deze 2 mooie 3D glitter lakjes.


Ik koos er 2, een blauwe glitter; 10 Glorious Aquarius en een paarse glitter; 17 Only Purple Matters.


Het kwastje is van normaal formaat.


Onderstaande swatches op het nagellakwiel zijn gemaakt op een zwarte basis:


10 Glorious Aquarius:
Als basis draag ik Essence Colour en go 79 Viva La green.

In dit glitter lakje zitten verschillende groottes glitters.

 17 Only Purple Matters:
Als basis draag ik Sina KXC92

Hierin zitten allemaal dezelfde maat glitters in maar dan in verschillende kleuren.

Ik draag 1 laagjes glitters.

Deze 3D glitter lakjes vind ik erg leuk en het maakt een simpele nagellak kleur helemaal af.

Ze kosten €1,89 p/st. en zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails