woensdag 9 oktober 2013

Essence Be Loud blush+Nagellak

In de maand September lag de Essence collectie Be Loud in de winkels.
Ik kocht hiervan 1 blush en de glitter nagellak en de andere blush kreeg ik voor mijn verjaardag.

Multi colour blush:
Deze blushes vind ik erg mooi, de kleuren zijn leuk en het patroontje ook.


01 Ap-Ri(c)ot:


Dit is een mooie peach kleur en bevat 3 verschillende tinten van licht naar donker.


Swatch:


02 Pink Me:

Dit is de roze versie en deze bevat ook 3 tinten roze van licht naar donker.


Swatch:

Swatches:
01-02

Beide blushes bevatten goed pigment en ik vind ze erg mooi en gelukkig vervaagd het patroon ook niet als je er over heen gaat.

Ze kosten € 3,39 p/st.

Graffiti topper:

Deze vond ik erg mooi! In dit glitter lakje zitten verschillende soorten glitters, grotere, kleinere, flitters, hexagons etc.


Swatches:
Als basis heb ik een nude lakje van P2 gebruikt( 040 flirt en tease)
En daarover heen 1 laagjes glitter.


Ik vind dit lakje echt heel mooi, vooral door de vele verschillende kleuren en soorten glitters.

Deze kost €1,89


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails