woensdag 16 oktober 2013

Deborah Milano BB Cream

Deze BB Cream zagen jullie al in het afgelopen News artikel. En vandaag review ik de lichtste kleur namelijk 00 Fair Rose.



Ik heb zelf last van droge plekjes op mijn gezicht en met een foundation heb ik heel gauw dat je dat nog extra ziet. Daarom gebruik ik zelf graag een BB Cream omdat daar toch maar meer verzorging in zit.

Dus ik was erg benieuwd naar deze van Deborah Milano

Het uiterlijk is leuk, het zit mooi verpakt in een doosje met veel informatie erop. De verpakking van de BB cream zelf is zwart met wit en gouden opdruk.
Er zit 30 ML. in.

De kleur is heel licht maar is prima voor mijn huid.

Swatches:

Deze BB cream verbergt goed mijn sproetjes en roodheden, het maakt mijn gezicht effen. De bb cream heeft wel een aparte geur maar gelukkig als het draagt ruik je het niet meer. Wel is de substantie erg dun.

Gelukkig verzorgd deze mijn huid goed en zie je niet de droge plekjes. En de kleur is ook goed voor mijn huid.
Ik ben tevreden.

Verkrijgbaarheid en prijsstelling
De 5-in-1 BB CREAM van Deborah Milano biedt topkwaliteit voor een aantrekkelijke prijs: de consumentenadviesprijs is € 9,95. De BB CREAM is verkrijgbaar bij de betere adviesdrogist, diverse parfumerieĆ«n, en online via: www.drogisterij.net en www.worldofbeauty.nl.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails