woensdag 30 oktober 2013

BornPrettyStore bestelling

Voor mijn verjaardag kreeg ik van BornPrettyStore een kortingscode, een tijdje geleden heb ik deze gebruikt om wat nailart spulletjes te komen.
Vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht heb.
 
 
Aller eerst een verrassingspakketje voor $0,99, er zaten 3 nailart dingen in en ik kreeg Hello Kitty stickers, merk stickers en striping tape.

 
 Ook kocht ik een ketting van beads voor op je nagels in zilver voor $0,99


Stickers voor moon manicure $0,99


Leuke waterdecals; ook $0,99


En een groter setje waterdecals met super leuke prints: $3,99

 
In totaal was ik $7,47 kwijt, de verzendkosten zijn gratis en het duurde rond de 3 weken voordat ik het binnen had, dat is redelijk normaal voor zendingen uit China.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails