vrijdag 27 september 2013

Yves Rocher Kerstcollectie

De Yves Rocher kerstcollectie hadden jullie al in het News artikel gezien van laatst en vandaag review ik 2 producten hieruit.
Een lipstick en een nagellak.
Kijk mee!
 


 
Lipstick Grand Rouge 24 Violine Lumineux:
 

 
Het uiterlijk van de lipstick past precies bij kerst, mooi glimmend goud.
De kleur van de lipstick is donker rood.
De kleur bevat geen shimmer.

 
De lipstick glijdt soepel over je lippen en geeft goed kleur af. Het ruikt ook erg lekker, naar bessen.

Swatches:

 
Jullie weten het vast al, ik houd niet van opvallende lipsticks dus ik ben geen fan van de kleur maar als het een andere kleur was geweest zou ik deze lipstick zeker weten vaker dragen. Het voelt ook prettig aan op je lippen, lekker vettig.

Deze lipstick kost €17,90
 
Nagellak 107 Gris Intense:

Nagellak maakt je kerstoutfit natuurlijk helemaal af en Yves Rocher komt met 2 kleuren, een donker rode en een grijze. De grijze swatch ik vandaag voor jullie.

Het uiterlijk past er ook weer helemaal bij met de gouden dop en opdruk.


Het kwastje heeft een normaal formaat.

 
Swatches:
 


Deze dekt goed in 2 laagjes. Het is een mooie grijze kleur en bevat een heel klein beetje shimmer.
Ook droogt deze goed en lakt fijn.

Deze kost €8,90 voor 5,5 ML.
 
Deze producten zijn verkrijgbaar bij de Yves Rocher winkels of op hun webshop 
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails