maandag 30 september 2013

Verjaardags cadeautjes

Zondag 22-09 was ik jarig, ik werd 20 jaar alweer!
En bij een verjaardag horen cadeautjes niet waar? Ik heb niet veel gehad omdat ik van de meeste geld heb gehad maar dat is ook erg handig.
 

Wat je op bovenstaande foto ziet heb ik van mijn ouders gehad.
- Nieuwe schoenen; ik had goede nieuwe schoenen nodig en goede schoenen zijn best duur dus kreeg ik ze voor mijn verjaardag.
- Chihuahua kussen; ik ben gek op chihuahua's;)
- P2 foundation en basecoat, ze waren allebei op dus handig!
- Essence be loud blush; ik had zelf de peach kleur gekocht en de roze kleur heb ik voor mijn verjaardag gekregen.
- Ebelin foundation kwast; altijd handig een nieuwe kwast.

Zo dat was het! Ik ben erg blij met de cadeautjes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails