zaterdag 14 september 2013

Swatches: P2 Aufgebrezelt

Jullie zagen deze lakjes al in mijn Duitse shoplog voorbij komen maar de swatches hadden jullie nog steeds te goed van mij dus bij deze!
Lees verder voor de swatches.
 


Het uiterlijk van de flesjes kwam me meteen bekend voor, hetzelfde als Art de Lautrec!
 

 
Ik zelf vind het erg leuke flesjes.
Ik kocht in Duitsland 3 van de 4 kleuren

Swatches:

010 Wiesntraum:

Deze is in het echt meer naar de roze kant toe.
 
Het is een prachtige kleur e dekt goed in 2 laagjes.

 020 Flirtlaune:

Wauw, mooi licht roze, helaas dekt deze pas goed in 3 laagjes.

 040 Dirndblues:

Dit kleurtje is ook echt heel mooi. Mooie blauwe tint. Deze dekt goed in 2 laagjes.

 Het kwastje:
Het kwastje is precies hetzelfde als Art de Lautrec, lang en dun wat ik zelf erg fijn vind lakken, zo kan je precies lakken.
 
Het is alleen een beetje jammer van die losse sticker, waarom moet dat zo? Het lakt best onhandig daardoor.
 

Ze kosten €2,25 p/st. en ze horen bij de limited edition 'Aufgebrezelt' dus helaas niet meer verkrijgbaar!

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails