vrijdag 6 september 2013

Review: Park Avenue

Park Avenue is een merk dat helaas niet in Nederland te koop is, maar wel in België en aangezien ik ook veel Belgische bezoekers heb laat ik jullie deze producten toch maar zien. 

Blush trio 03:


Het is een trio blush dus er zitten 3 kleuren in, licht roze, roze en donker roze.




Swatches:

Licht - medium -donker - alle kleuren

Wauw! wat een pigment! Ziet er goed uit zeg!

Deze is verkrijgbaar in totaal 3 verschillende kleuren en kost € 3,95

Loose Powder Shiny:


Ik was erg benieuwd naar deze, het zag er erg mooi uit in de verpakking.


Er zit ook nog een spons bij.


De kleur van de poeder is heel licht met shimmers erin, het heeft niet voor niks 'Shiny' ;)

Swatch:

Zonder blush en shiny powder , alleen foundation.

Met de blush en de loose powder shiny.

Wauw! Wat een mooie producten, de blush is erg mooi en niet te donker voor mij, precies goed, en nog een keer wauw! Die loose powder shiny, wat mooi! Je hoeft niet perse onder een lamp of onder de zon te staan, je ziet het zo ook al zoals op foto 1. Foto 2 is onder een lamp.

De Park Avenue loose powder Shiny kost € 8,49 en is ook nog verkrijgbaar in Mat.

Deze producten zijn exclusief verkrijgbaar bij de DI in België.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails