zondag 29 september 2013

Review: Essece Paper Print

Het nieuwe Essence paper print, echt een super leuk idee maar werkt het ook echt? Dat laat ik jullie vandaag zien.



Je hebt verschillende soorten paper print , ik heb 02 My wild Side. Hierin zitten 6 dieren prints.
Je hebt sowieso de speciale paper print transfer solution nodig.

 
 Dit zijn de printjes die in 02 zitten:

 
 Het is een best groot stuk krant.

 
Hoe ga je te werkt:
- Lak je nagels in een lichte kleur en laat dit helemaal goed drogen.
- Knip de patroontjes uit die je wilt.
 
Als je nagellak helemaal droog is:
- Lak de transfer solution op het patroontjes en doe jet op je nagels en druk het goed aan voor 15 sec.
- Trek dan he eraf en volgens Essence heb je dan de print op je nagels.

Nou bij mij niet hoor.

Mijn resultaat:

 
Ehm tjsaa, niet echt goed, bij mijn middel vinger en ring vinger zit er het meeste op omdat ik daar de transfer solution ook op mijn nagels had aangebracht (ook op het papier) Dat werkt toch iets beter dan alleen op het papier.

Deze printjes had ik gebruikt:
 
Ze liggen in dezelfde volgorde als dat ze op mijn nagels zijn gedaan. Het is trouwens jammer dat er geen kleur komt...

Ik heb al meerdere slechte reviews gelezen dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij;)

Het paper print kost € 1,89 en de transfer solutions kost €1,39 en verkrijgbaar bij de Kruidvat met een 2e schap

Heb jij dit ook en lukt het bij jou?



 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails