woensdag 11 september 2013

Review: 2B Lipgloss, oogschaduw en dipliner

Vandaag review ik voor jullie 3 nieuwe 2B producten, een lipgloss, dipliner en een oogschaduw.



2B lipgloss 3D Fraise 02:


Het uiterlijk van de lipgloss is leuk, een roze dop en de huls is doorzichtig dus je ziet meteen welke kleur je hebt.

Het kwastje is van haartjes die vrij stevig zijn maar niet hard aan voelen.



Swatches:

De kleur is roze met gouden shimmer.

Zonder lipgloss - Met lipgloss

De lipgloss geeft goed kleur en glans af, wel plakt deze heel erg dus daar moet je van houden. De lipgloss blijft prima zitten maar ik zelf vind het niet zo fijn met eten en drinken omdat het zo plakt.

Deze kost € 5,50

Dipliner Bleu Chine 06:


Aan het uiterlijk kan je al zien welke kleur het is, prachtig blauw!

Het 'stiftje' is erg sterk en het puntje is flexibel en heel erg dun, je kan hier heel gemakkelijk een dikke of dunne lijn mee maken.


Swatch:
Boom! Wat een kleur! Zo mooi helder blauw, dit valt echt op zeg, ik vind het wel erg leuk.

Ik heb het gecombineerd met een bruine subtiele oogschaduw:

Ja dit vind ik wel leuk, subtiele oogschaduw met een opvallende eyeliner. 

Deze kost € 3,95

Shade Eye shadow mono bleu azur 31:


Dit is ook een mooie helder blauw kleur zonder shimmer, echt matte. 
Het uiterlijk is leuk, je ziet de kleur meteen goed.


Er zit ook een sponsapplicator bij.

Swatch:
Na 1 veeg droog aangebracht heb je een mooie blauwe kleur! Het heeft echt goed pigment!
What you see is what you get!

Er zijn 3 nieuwe kleuren en ze kosten € 4,49 p/st.

Ooglook met de oogschaduw en dipliner:

De dipliner sprint er veel minder uit dan als je het combineert met een bruine kleur maar het valt nog wel op.  Ik zelf zou het niet zo snel samen dragen, vind het iets té.

Wat vinden jullie van de nieuwe producten?

Like de facebook pagina van 2B om op te hoogte te blijven! www.facebook.com/2bcosmetics


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails