zaterdag 21 september 2013

P2 Volume gloss nagellak

Een hele tijd geleden kocht ik deze mooie lakjes in Duitsland, ik heb ze nooit geswatched eigenlijk dus het werd wel eens tijd!
 


 
Toen ik in de DM was viel gelijk het uiterlijk mij al op, wat een dikke flesjes!
Maar wel erg mooi. Ze zijn vierkant (3x3cm) Ze bevatten 12ML.

 
Ik kocht maar 2 kleurtjes, 070 Funky baby en 130 Fresh sister.

 070 Funky baby:

Deze is in het echt meer roze.
 
Deze dekt goed in 2 laagjes.

 130 Fresh sister:

Deze vond ik qua substantie dunner dan de andere maar ook dekt deze in 2 laagjes.

Ze lakken echt super fijn! Ze hebben een erg breed kwastje waardoor je je nagel in 1x kan lakken. Erg fijn!. Als ik nog een keer in Duitsland ben ga ik zeker nog wat andere kleurtjes kopen.

Ze kosten maar €1,95 p/st. en verkrijgbaar bij de DM.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails