dinsdag 10 september 2013

Nailart: Aztec Nails

Oké vandaag heb ik voor een erg leuke nailart al zeg ik het zelf;) Het heeft even geduurd voordat het af was maar toen het eenmaal af was, was ik er erg blij mee!
Kijk mee!

Ik wilde deze print al een tijdje maken maar nooit gedaan, had er nooit zin in eigenlijk maar nu op de camping besloot ik er eens goed voor te zitten en het te maken.
Na 25 minuten verder en pijn in mijn rug en arm is 1 hand klaar! (ik doe het altijd maar op 1 hand;))

Ik heb als basis Essencen colour en go viva la green gebruikt en acryl verf, een nailart penseeltje en een dotting tool. En dan een topcoat om het af te lakken.








Wat vinden jullie? Ik zelf ben erg blij met het resultaat;) Hebben jullie wel eens zo'n print gemaakt?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails