donderdag 19 september 2013

2B Nailart.

2B heeft ook leuke nieuwe nailart spulletjes in het assortiment en vandaag laat ik jullie caviar, velvet, sticker en een striper zien.
 

Nailart liner 03 Pink:
 
Dit is een glitter striper, ik vind het meer koper kleurig maar dit is nr. 03 Pink.
Het kwastje is vrij lang en dun en werkt fijn.


Nailart stencils:
 
Dit zijn een soort van sjablonen, je krijg dan heel simpel een leuk figuurtje op je nagels. Er zijn 4 nieuwe soorten bij. In elke verpakking zitten 24 stuks.

Velvet en Caviar:
 
Velvet en caviar was een tijdje geleden in maar ik zelf vind het nog steeds erg leuk en dan vooral het velvet. De kleur van deze velvet is ook echt super mooi!.
 
Swatches:
Caviar - Velvet - Nailart stencils - Nailart liner
 
Ik weet niet wat er fout ging, het velvet kreeg ik er gewoon niet goed op....
 
Prijzen:
- Nailart Caviar en Velvet €3,95 p/st.
- Nailart stencils €2,49  p/st.
- Nailart liner € 3,95 p/st.
 
Like de facebook pagina van 2B om op te hoogte te blijven! www.facebook.com/2bcosmetics 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails