zaterdag 10 augustus 2013

Vaseline Spray en Go

Iedereen kent het wel, je hebt haast 's ochtends, je stapt nog even snel onder de douche en je hebt geen tijd meer om je lichaam te verzorgen want het intrekken duurt altijd zo lang.
Nou mocht je dit herkennen dan is er wat leuks voor jou! Vaseline heeft namelijk een nieuw product,, de spray en go.
In dit artikel vertel ik er meer over.
 




Het nieuwe product van Vaseline is de Spray en Go. Het is een body moisturiser in een spray fles.
Er bestaan 3 kleuren/varianten:
 
  • Aloe Fresh; deze vind ik heerlijk! Het ruikt heerlijk fris, vooral in de zomer dagen is deze heerlijk.
  • Essential Moisture; ruikt vrij neutraal
  • Cacao Radiant; tja hier moet je van houden, ik persoonlijk vind deze geur wat minder.

  • 
     
    De dop is heel makkelijk, het heeft een draai systeem, het heeft dus geen 'echte' dop die je er af kan halen.
     
    Je draait het open en je kan sprayen!

     
    Je sprayt je hele lichaam en dan smeer je het uit, ik gebruik het heel vaak alleen op mijn benen omdat deze droog zijn en dit is lekker makkelijk in gebruik.

     
    Je smeert het uit en het trekt vrij snel in, aangezien ik vaak alleen mijn benen doe kunnen die intrekken en kan ik me verder aankleden.

    Dus het wachten tot dat je body creme is ingetrokken in voorbij, deze droogt vrij snel in.
    Het maakt mijn huid heerlijk zacht en het is ook nog eens verfrissend. De geur blijft ook lang hangen.

    Ik ben tevreden, de Aloe Fresh is zeker mijn favoriet en deze gebruik ik elke keer als ik gedouched hebt.

    Ze kosten €6,89 (190ML) p/st. en zijn verkrijgbaar bij de drogist.
     
    Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails