zaterdag 3 augustus 2013

Therme Bali Flower collectie

Er is een nieuwe collectie van het merk THERME® Skincare, namelijk de Bali Flower collectie. Deze producten zijn perfect voor in de zomer en meer dan deze 3 producten heb je niet nodig.!


Ik review vandaag 3 producten en vertel jullie meer over het 3 stappenplan om je huid goed te verzorgen in de zomer want in de zomer laat je meer van je huid zien en dat moet er wel goed uit zien.

Het uiterlijk van alle 3 producten ziet er erg mooi uit, past perfect bij elkaar en leuk voor de zomer.

In deze collectie zitten 6 producten:
  • Bali Flower Bath Oil
  • Bali Flower Moisturizing Spray
  • Bali Flower Satin Shower
  • Bali Flower Shower Scrub
  • Bali Flower Energizing Body Mist
  • Bali Flower Body Butter

Stap 1. Scrubben Door te scrubben wordt de doorbloeding van je huid gestimuleerd en verdwijnen dode huidcellen. Dit kan onder de douche of in bad.
 
 
Aller eerst scrubben! Dat kan met de Bali Flower Shower Scrub. Deze ruikt erg lekker en de scrub zelf ziet er ook leuk uit.
 
 
De scrub is redelijk grof, dat voelde ik vooral op mijn benen, mijn armen en de rest kon er beter tegen. Het schuimt matig maar het maakt mijn huid heerlijk zacht.

De Bail Flower Shoer Scrub kost € 8,63  


Stap 2. Baden of douchen
Na het scrubben volgt het reinigen en verfrissen van de huid met .Je kunt hiervoor kiezen om een douche te nemen of lekker uitgebreid in bad te gaan. Ik heb geen bad dus ik douche altijd. 



Douchen met de Bali Flower Shower Satin.
De substantie is roze en gelachtig. Het schuimt erg goed zeker in combinatie met een puff. Een puff vind ik altijd heerlijk om te gebruiken onder de douche, het product schuimt dan erg goed en je scrubt je huid ook al een beetje. De geur is heerlijk!

De Bali Flower Shower Satin kost € 4,57

 
Stap 3. Verzorgen
Tot slot, het verzorgen van de huid dit kan met de Bali Flower Moisturizing Oil Spray
 

Dit is een moisturizing spray creme, erg handig en het werkt ook nog een hygiënisch!
Ik persoonlijk vind een spray erg handig, je sprayt, smeert het uit en klaar! Deze is ook zuinig in gebruik, je hebt namelijk maar een klein beetje nodig.


De kleur is zacht roze. Gelukkig trekt het snel in want na het douchen heb ik niet zo veel tijd over om te wachten tot dat het eindelijk is ingetrokken maar dat hoeft met deze niet. Het voelt ook lekker fris aan op je huid.

De Bali Flower Moisturizing Oil Spray kost € 6,99

De geuren zijn zo lekker van deze producten! Ze passen perfect bij elkaar en ze zijn zo heerlijk voor de zomer!. Na het gebruik van deze producten in combinatie voelt mijn huid heerlijk zacht, fijn!

Deze producten zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails