zondag 18 augustus 2013

Swatch: Art de Lautrec Chrome nr. 4

Nieuw in onze webshop en winkel zijn de Art de Lautrec Chrome lakjes. Uiteraard moest ik er ook 1 uit proberen en ik ben enthousiast!;) Ik koos voor een mooie paarse kleur nr. 4


Het flesje heeft een heel uniek uiterlijk, heel erg leuk!

De collectie bestaat uit 10 mooie chrome lakjes:
Wat zegt Ados zelf over de Art de Lautrec chrome lakjes:
'Dit is een zeer elegante nagellak. Met satijn, fluweel en een beetje metallic look. Het flesje is zeer uniek met buitengewone vorm. 11ML. Droogt snel en dekt goed.'

Swatch:

De kleur is echt prachtig! Leuke fininsh.


Deze dekt met 1 laagje maar ik doe altijd 2 dan blijft het ook beter zitten.


Ik was echt verbaasd over hoe snel het droogde, echt fijn!

Pluspunten:
- Mooie kleur
- Droogt snel
- Lakt goed
- Makkelijk verkrijgbaar in onze winkel en onze webshop.

Minpunten:
Geen

Ze kosten €3,50 p/st. en zijn verkrijgbaar op onze webshop MardyMakeUpShop en in onze winkel (Nootweg 89A, 1231 CS Loosdrecht)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails