woensdag 28 augustus 2013

Review: Gosh herfst/winter oogproducten

Deze herfst/winter komt Gosh uit met nieuwe producten en ze zijn ook al verkrijgbaar in de winkels en er komen meerdere artikelen online met reviews.
Vandaag de oogproducten met 2 eyeliners, 2 oogschaduwen en 2 mascara's.


De producten die ik ga reviewen:

 
Mascara's:

Waterproof Volume Mascara
Houdt de ogen close-up klaar in weer en wind. Het super handige rubber borsteltje geeft dramatisch volume, lengte en separatie zonder klontjes. De waterproof formule verzekert je van een compleet vlekvrije look ongeacht het weer. Het is gemakkelijk van je ogen te halen- en perfect voor bij het sporten of een duik in het zwembad.

Darling Lashes - Extreme Volume Mascara{15}Darling_Lashes{N}{E}10,99.jpg
 Turn up the volume and vergroot je ogen met de GOSH Cosmetics new Darling Lashes mascara. Het gedraaide borsteltje is zo ontworpen om de wimpers een extreme boost te geven, door volume toe te voegen aan iedere individuele wimper. Dankzij de ruimtes tussen de borstel haartjes worden de wimpers gesepareerd en zelfs verlengd. Ga voor een ultra vrouwelijke baby doll look volgens de laatste trend.
 
 Waterproof Volume Mascara:
Dit is een heel handig borsteltje, deze is van rubberen en de haartjes zij vrij kort. Deze vind ik erg fijn aanbrengen.
 
 
Het resultaat mag er ook best wezen, mijn wimpers zijn zwart, lang en zijn gescheiden, prima dus!

 Prijs: € 10,99
 
 Darling Lashes - Extreme Volume Mascara{15}Darling_Lashes{N}{E}10,99.jpg:
'Wat apart!' Was mijn eerste reactie toen ik dit borsteltje zag. Op 1 deel zitten er langere uitsteeksels zoals je ziet op de foto. Maar het brengt prima aan eigenlijk, niet veel anders dan met een 'normaal' borsteltje.
 

 
Het resultaat is ook prima, zwarte, lang en gespreide wimpers.
Prijs: € 10,99 
 
Velvet Touch Eye Liner:
GOSH Velvet Touch Eye Liner is zacht, gemakkelijk aan te brengen en geeft extreme goede dekking. De gladde en zachte textuur zorgt ervoor dat de eye liner gemakkelijk is aan te brengen. Verzacht de kleur met een borsteltje of applicator. Bevat vitamine E en jojoba olie. De Velvet Touch Eye Liner is waterproof.
Verkrijgbaar in de kleuren: Rebellious Brown (17), I Sea You (18), Temptation (19), Fashionista (20) en Renaissance Gold (21)
 
Ik heb 2 kleuren, een paarse 019 Temptation en een groen 018 I Sea You.
Ik heb al meerdere Gosh velvet eyeliners en ik vind ze erg fijn dus was super blij met deze. De kleuren zijn ook echt prachtig!.


Ze zijn heerlijk zacht en hebben ook nog eens goed pigment en wat belangrijk is, ze blijven goed zitten!. Ze zitten nu nog steeds op mijn arm nadat ik ze gister had geswatched.;)

 
Hieronder volgen nog 2 ooglooks waarbij ik de eyeliners heb gebruikt.

Prijs: € 7,79 p/st.
 
Quattro Eye Shadow:
Mix & match met de kleuren van de GOSH Quattro Eye Shadow. De oogschaduw heeft een hoge kleurintensiteit en is een fluweelzacht poeder van hoge kwaliteit. De kleuren kunnen tegelijk worden aangebracht waarbij de kleuren makkelijk te blenden zijn. Of gebruik slechts een of twee kleuren van het oogschaduw pallet. GOSH heeft een fantastische kleurencombinatie voor u ontworpen; Tempting Purple.
 
Dit is nr. 57 Tempting Purple, een palletje met 4 paarse kleuren die perfect bij elkaar passen.
Er zit ook een sponsapplicator bij.



Swatch:
Het pigment is erg goed! Heel mooi zijn de kleuren, alleen jammer dat er niet echt een highlighter bij zit, de lichtste kleur vind ik namelijk nog wat te donker/te dekkend voor als highlighter.
 
Ooglook met dit oogschaduw palletje; ook draag ik het paarse oogpotlood.
Het was eigenlijk niet zo makkelijk om er een mooie ooglook mee te maken, ik ben er nog niet zo tevreden over eigenlijk, als je de kleuren wilt blenden vervagen ze erg, je ziet ze bijna niet meer en dat is zonde.
 
Prijs: € 10,99

Matt Duo Eye Shadow:
De Matt Duo Eye Shadow bestaat uit een uniek kleurenduo met extreme kleurpigmentatie. Dat maakt de oogschaduw tot een absolute must have! De Matt Duo Eye Shadow is gemakkelijk aan te brengen en blend goed. Met deze kleur is het mogelijk om zowel een natuurlijke look als een intense uitgaanslook te creëren. GOSH introduceert een nieuwe kleur dit seizoen; Blue Jeans.
 
Hier zitten 2 matte kleuren in die bij elkaar passen. Ook zit er een spons applicator bij.
Dit is 007 Blue Jeans.


 
Ooglook met deze oogschaduw; hierbij draag ik de groene eyeliner.
 Deze heeft ook het probleem met het blenden, de kleur gaat gewoon weg...
 
Prijs: € 9,49
 
Over het algemeen erg mooie producten, ik ben fan van de velvet eyeliners, die zijn zo fijn! Helaas valt de oogschaduw qua blenden erg tegen terwijl ze wel mooi pigment hebben.
 
Wat vinden jullie van deze Gosh oogproducten?
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails