donderdag 1 augustus 2013

Neutral Face Care

Neutral introduceert Face Care: een complete gezichtsverzorgingslijn met 0% parfum, kleurstoffen, parabenen en andere onnodige ingrediënten. Deze lijn bestaat uit vier reinigings- en verzorgingsproducten die de kans op huidirritatie verminderen. Alles wat je gezicht nodig heeft en verder niets

Dat klinkt goed! Ik heb deze lijn voor jullie getest.



De Face Care lijn bestaat uit :
makeup remover wipes, face wash, skin tonig en een face cream.

Ik bespreek ze op volgorde van hoe je ze aanbrengt.:


 MakeUp Remover Wipes:
Deze makeup remover doekjes zitten in een handige verpakking met 25 stuks. De opening sluit ook weer goed dus ze drogen niet uit.


Deze doekjes halen de meeste makeup van je gezicht en ogen af, ze werken erg snel. De doekjes zijn lekker zacht en ruiken erg lekker. De doekjes zijn ook best groot en ze zijn nat genoeg om je makeup eraf te halen.
Ze halen goed mijn makeup eraf, zelfs mijn mascara gaat er goed mee af zonder hard te boenen. Mijn huid voelt hierna lekker fris en goed aan. Ze prikken niet in mijn ogen.

De Neutral MakeUp Remover Wipes (25 stuks) kost €5,49


Face Wash:


Dan reinig je je gezicht met de face wash, dit is een schuimende substantie.


Het zit in een pompflesje wat erg makkelijk en hygiënisch werkt.

Het schuimt redelijk maar op je gezicht haast niet. Je maakt je huid nat en masseert de face wash goed in, daarna afspoelen.
De geur vind ik trouwens niet echt lekker... beetje muf.



Mijn huid is heerlijk zacht en schoon na het gebruik van deze face wash.

De Neutral Face Wash kost € 9,99 150 ML

Skin Tonic:

 
En dan de skin tonic om de laatste restjes te verwijderen. Het flesje is echt super handig in gebruik, het is namelijk een pomp systeem, net zoals die nagellak remover flesjes weet je wel? Super makkelijk! Je drukt 3 á 4 keer met je watje erop en je hebt genoeg voor je hele gezicht.


Deze ruikt niet en maakt je gezicht helemaal schoon.
 
Deze Neutral Skin Tonic kost € 8,99 voor 150ML.
 
Face Cream:
 

 Deze face cream zit in een doosje wat helemaal aansluit op de rest.


Op het doosje staat allerlei informatie maar het belangrijkste in dit geval; het bevat 0% parfum, 0% kleurstoffen en 0% parabenen.
 

De cream zit in een handig pompflesje, dit is zuinig en hygiënisch in gebruik. De creme heeft haast geen geur. Het smeert goed uit en trekt snel in. Mijn huid wordt heerlijk zacht.

Deze kost €11,99 voor 50ML.

Deze producten gebruik ik sinds dat ik ze heb elke avond en ze bevallen me erg goed.

Ze zijn verkrijgbaar bij de drogist en supermarkt.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails