zondag 4 augustus 2013

Nailart: French + zwarte strepen

Mijn rechterhand is altijd kort zoals jullie misschien wel weten maar ik draag al een tijdje gellak en dit bevalt me prima en me eigen nagels groeien onder tussen gewoon door, dus inmiddels zijn ze al wel wat langer.
De gellak is er af en ik heb nu alleen de base en top gellak op mijn nagels en dan met gewone nagellak mijn nagels gedaan.
 



Dit keer heb ik een french manicure (met mijn linkerhand, ben rechts, dus niet zo netjes!) gemaakt en daarover heen met een zwarte striper strepen gezet vanuit 1 hoek en daar een steentje geplakt.
 
 
 Ik wilde het graag lang hebben zitten dus heb ik een laagje topgellak erover geen aangebracht.

 
Ik heb een witte safari nagellak gebruikt en een zwarte Lemax striper en steentjes.

Wat vinden jullie?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails