donderdag 8 augustus 2013

Nagellak tag

Deze tag heb ik al op verschillende blogs gezien en het leek me ook wel erg leuk om deze een keer te doen.


Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Oei, ehm ik tel ze eigenlijk haast nooit omdat ik gewoon weet dat het er veel te veel zijn... En overal en nergens staan er nagellakjes... Ehm ik denk zo rond de 500?....


Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Dat zal Catrice en Safari nagellak zijn. Maar Essence zal ook wel in de buurt komen, vroeger kocht ik namelijk erg veel lakjes uit limited editions.

Wat is de meest voorkomende kleur?
Roze!

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ehm... volgens mij niet?

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Vroeger droeg ik vaak Color Club wild at heart en Diamons Cosmetics Hot kinky pink en hot summer pink maar nu draag ik niet vaak hetzelfde lakje. Ben wel erg gek op mijn Safari neon roze lak.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Bij nagellakjes dit stroperig zijn geworden, zoals een heel mooi zilver kleurtje nr. 01m van Safari, die heb ik echt al jaren maar nu helaas stroperig maar vind het zonde omdat het zo'n mooi kleurtje is.

Gebruik je base- en topcoat?
Ja altijd nu, vroeger nooit en mijn nagels zijn erg geel dus nu gebruik ik het altijd. Een basecoat van Catrice en een sneldrogende topcoat van Essence.

 
Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Vroeger stempelde ik erg vaak maar nu liever nail-art met de losse hand.

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Glitters! absoluut, alleen ik draag het te weinig omdat het verwijderen zo lang duurt!

Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja zeker! Zelfs op mijn teen nagels zit altijd nagellak. Zonder nagellak vind ik mijn nagels er niet mooi uit zien.

Welke nagellak draag je op dit moment?
Ik draag op mijn linkerhand nog een nailart (gradient palm tree) en op mijn rechterhand Safari neon roze met de gouden Tomb of Djer topcoat.


Mocht je de tag nog niet gedaan hebben en leuk vinden, neem maar over!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails