woensdag 14 augustus 2013

Essence Me & My Ice Cream

De collectie van Essence Me and My Ice Cream ligt de maand Augustus in de winkels, helaas was het hier erg laat maar ik heb 2 prachtige producten kunnen kopen uit deze collectie.
Vandaag laat ik jullie ze zien.


Ik kocht 2 producten, de leuke nagelstickers met caviar manicure en de shimmer pearls.

Essence Me and My Ice Cream Shimmer Pearls:
Deze zijn zo mooi! Deze wilde ik erg graag en gelukkig waren ze er nog volop.

Er zitten verschillende kleuren balletjes in,roze, paars, peach, geel en mint groen. Ze bevatten ook allemaal shimmer. En het leuke is, ze ruiken ook nog eens super lekker, zoetig. Dat past heel goed bij deze collectie, leuk gedaan!.


De balletjes zijn zo mooi!

Onder een lamp - in dag licht

 Swatches:

Onder een lamp - gewoon daglicht.

Het geeft een subtiele shimmer af, op je wangen zie je het haast niet, alleen een beetje in de zon of onder een lamp zoals hieronder:


De shimmer pearls kosten €3,39

Essence Me And My Ice Cream Nail Topping sticker:
Deze zijn erg leuk, ze zijn doorzichtig met helemaal gevuld met beads.


Ik heb ze nog niet gebruikt dus er komt nog een notd online met foto's en mijn mening.


Er zitten 8 verschillende maten in en totaal 16 stickers.

Ze kosten €1,99

Deze collectie ligt in de maand augustus in de winkel dus op=op! 
Heb jij nog iets gekocht van deze collectie?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails