woensdag 21 augustus 2013

Essence & Catrice oogschaduw

In Duitsland kocht ik 2 oogschaduwen, 1 van Essence en 1 van Catrice.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.

Die van Essence is ook in Nederland verkrijgbaar, en die van Catrice ook alleen deze kleur niet, deze kleur komt uit de Limited Edition L'Afrique C'est Chic.

Essence Metal Glam eyeshadow 04 Sparkle all night - Catrice Liquid metal eyeshadow C02 All real Gold.



Die van Essence is echt heel mooi! er zitten holografische glitters in.

Swatches:
Beide kleuren zijn goed gepigmenteerd, ze zijn vrij zacht maar niet korrelig dat je fall out krijgt.


Ik heb ook een ooglook gemaakt me de 2 kleuren.
De gouden op mijn ooglid en de grijze in mijn crease.


Ik heb voor de Essence oogschaduw €2,45 betaald maar in Nederland kosten ze €2,59.
Voor de Catrice oogschaduw betaalde ik €3,95, hier in Nederland betaal je €3,99


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails