zaterdag 31 augustus 2013

Esprit herfst/Winter kleding

Ik moet er nog niet aandenken maar helaas het is bijna zover, de herfst en de winter komen er weer aan! In de meeste winkels en webshops (o.a. Esprit) is de nieuw herfst en winter mode er al weer! Dat vind ik altijd zo raar, loop je in de zomer een winterjas te zoeken haha;) Maar beter te vroeg dan te laat want voor de echt leuke kleding moet je er vroeg bij zijn anders is het alweer uitverkocht.

Ik laat jullie vandaag wat leuke herfst en winter kleding zien:

Zie onderstaande foto’s van Esprit kleding

Leuke truien! Altijd handig en lekker warm! Ze bestaan in hele leuke en hippe designs, ook met een glittertje als je dat wat leuker vind.

Leuke broeken en jeans en een leuke jas is natuurlijk een must, deze moet leuk én lekker warm zitten natuurlijk.:
Bovenstaande truien,broeken,jeans en jas komen uit de Esprit webshop.

Dit najaar zijn de prints (en dan vooral het ruitje)nog steeds erg hip net zoals deze zomer maar dan wat in de donkere tinten en in de zomer zag je vooral de kleurrijke prints. Ook leer en studs blijven in deze herfst en winter. Er is al kleding te koop waar al de studs op zitten maar je kan het natuurlijk ook zelf doen! Is erg leuk om te doen en je hebt meteen op een koude winterdag wat te doen.

Ik had het net al over het ruitje, deze zien we dit jaar overal in terug, T-shirts, broeken, schoenen en nog veel meer! Om helemaal in die stijl te blijven kan je je nagels natuurlijk ook een ruit design geven.

Hebben jullie je garderobe al herfst en winter proof? Of zijn jullie meer last minute? Pas als het koud wordt snel alles aanschaffen.

Ik heb al wat leuke dingen voor dit najaar maar er kan natuurlijk altijd nog wat leuks bij.
Vooral bovenstaande kleding van het merk Esprit vind ik nog erg leuk dus wie weet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails