woensdag 7 augustus 2013

Bourjois Record Liner 13 Violet Preppy

Gelliner gebruikt ik eigenlijk haast nooit, zo'n met een potje en dan weer een kwastje zoeken, nee niks voor mij in de ochtend. Maar Bourjois heeft nu de record liners! Dit is een gelliner waar in de dop het kwastje zit, super handig zo heb je altijd een kwastje bij je.
 


Het is een vrij klein potje met een lange hoge dop. Er zit maar 1,5 gram in het potje.
Dit is kleur nr. 13 Violet Preppy.

 
 Het bovenste gedeelte kan je eraf halen en dan heb je het kwastje.


Het kwastje is vrij klein maar dat werkt precies. Het kwastje is rond afgesneden en is zacht.


De kleur is paars. De substantie is goed, niet de hard en niet te zacht. (behalve met dit warme weer;))

Swatch:
 
De kleur geeft goed af en je kan met het kwastje dikkere en dunnere lijnen maken, erg handig. 
Ik heb de gelliner ook op mijn ogen gebruikt:
 
 
En deze Bourjois Record Liner is ook nog eens waterproof, van mijn arm met water kreeg ik het er niet af, met makeup remover doekjes gaat het wel goed eraf.

Conclusie:
Erg handig in gebruik, je hebt meteen een kwastje bij de hand. De kleur is erg mooi en de substantie is goed.! En fijn dat ze ook waterproof zijn.

Ze kosten €10,49 en zijn verkrijgbaar bij de drogist.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails