zaterdag 17 augustus 2013

Alessandro Hand Spa + Nagellak

Je handen zijn je visitekaartje dus je moet ze wel goed verzorgen en ik vind toch wel dat het wat extra's geeft als de nagels gelakt zijn.

Vandaag review ik 2 Alessandro producten, de hand spa en een nagellakje.




Hand Spa:


De hand crème zit in een mooi doosje wat goed bij de hand crème zelf ook past. Er zit 100ml in en dat is best veel.

  
De geur is echt super lekker, ruikt fris, heel fijn voor je handen. De crème verdeelt zich goed en je hebt maar een heel klein beetje nodig, de crème trekt snel in gelukkig en je handen krijgen een mooie gezonde glans ook voelen ze zacht aan.  De geur blijft ook een tijdje hangen.

De handcreme kost €14,95

Nagellak Hawaiian Dream:
Het uiterlijk van het nagellak vind ik erg leuk, de dop is ook heel handig en houd lekker vast.
Er zit 10ml in.

Het kwastje is van normaal formaat en lakt goed.


Dit lakje had ik al een keer ontvangen voor een review dus ik had deze al geswatched, hieronder de swatches:
Deze dekt met 3 laagjes.
(voor het artikel van toen klik hier)

De nagellak kost €9,95

De producten zijn te koop bij luxe parfumeriezaken in (o.a.) Nederland.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails