dinsdag 20 augustus 2013

Acryl Nailart

Ik heb best veel acryl producten om kunstnagels te zetten, niet dat ik dat doe eigenlijk maar ik vind het wel erg leuk om met acryl nailart te maken en dan vooral met de 3d malletjes.
Vandaag laat ik jullie acryl nailart zien die ik gemaakt hebt.



Ze figuurtjes heb ik dus met 3d malletjes gemaakt.
De achtergrond is ook gekleurde acryl en bij sommige heb ik gebruik gemaakt van acryl verf.



1. French manicure met acryl gemaakt en met een malletje en acryl het strikje. Ik heb ook een glitter topcoat over de roze tip gedaan.
2.French manicure met acryl en de hartjes met een malletje en acryl.
3. Achtergrond kleuren met acryl en de figuurtjes met een malletje en acryl. Met verf 'Play' erop geschreven.
4. French manicure met acryl en de bloemetjes met een malletje en acryl.

1. Achtergrond met acryl gemaakt en de figuurtjes met een malletje en acryl.
2. Achtergrond met acryl en schelpjes met een malletje en acryl. Details met verf gemaakt.
3. Blauwe achtergrond met acryl en de figuurtjes met een malletje en acryl. Het witte, de sneeuwvlokjes en de details op de sneeuwpop met verf gemaakt.
4. En deze is nog niet af, ik moet er nog wat opmaken maar weet nog niet wat. Wat ik nu heb is gemaakt met acryl.

Hoe vinden jullie het? Welke vinden jullie het leukst?
Ik vind zelf de sneeuwpop erg leuk geworden.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails