donderdag 25 juli 2013

Yves Rocher

Yves Rocher komt dit najaar uit met 2 nieuwe producten, een Sensationele Volume mascara en 36 nieuwe kleuren oogschaduw.
In dit artikel laat ik jullie de mascara en 1 kleur oogschaduw zien.
 

Sensationele Volume mascara:

 
 
Het uiterlijk van de nieuwe mascara is leuk, glimmend zilver met paarse opdruk. De huls is vrij dik, er zit 9 ml in.

 

Het borsteltje:

 
 
Het borsteltje is vrij groot en loopt in het middel smal toe. Het is goed flexibel en klontert niet.
 
Resultaat met 1 laagje:
Zonder - met
 
Het resultaat ziet er goed uit! Het maakt mijn wimpers goed zwart en spreidt ze goed. Ook worden ze mooi gekruld! I like it!
 
De mascara is verkrijgbaar in 3 kleuren; zwart, blauw en bruin en kost €19,90

Oogschaduw 52 Vert Paon:


 
Het uiterlijk is goed, het zat ook nog in een wit doosje, ik vind het altijd extra luxe uit zien als het in een doosje zit.
Er zit ook een sponsapplicator bij.


De kleur is prachtig! Mooi turquoise met shimmer. Dit is kleur nr. 52 Vert Paon.

Swatch:

 
De kleur is gelukkig ook net zo mooi als in het doosje. Dit is 1 veeg met mijn vinger gemaakt zonder basis en droog aangebracht. De substantie is prima, korrelt niet maar is toch zacht.
 

Een simpele ooglook met de oogschaduw op mijn ooglid, maar de kleur is echt prachtig en vind ik mooi staan bij me zelf.

 
Deze oogschaduw is in 36 nieuwe kleuren verkrijgbaar en kost € 13,90 p/st.
 
De producten zijn verkrijgbaar via Yves Rocher of in hun winkels.
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails