dinsdag 30 juli 2013

Winactie #6 Zipper boekenlegger

GESLOTEN
Herinneren jullie nog de zipper boekenlegger?(zo niet klik hier) Deze mag ik vandaag verloten in de kleur groen!



Wat moet je doen om te winnen:
- Volg mijn blog op bloglovin: Klik hier
- Like dit artikel.
- Laat een reactie achter dat je mee doet met een geldig email adres zodat ik contact kan opnemen als je gewonnen hebt. (vermeld ook de dingen die je hebt gedaan hierin)

Voor extra kans:
- Volg mij op twitter Klik hier en tweet: ' www.nail-gloss.blogspot.com bestaat 4 jaar en win een zipper boekenlegger  @Nailgloss '
- Volg me op instagram (Nailgloss)

Deze winactie loopt t/m 6-8-13

Succes!


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails