dinsdag 16 juli 2013

Swatches: Max Action Pastel nagellak

Als ik bij de Action ben kijk ik altijd even bij de nagellak en dit keer hadden ze nieuwe kleuren!
Ik kocht er 3 en in dit artikel swatch ik ze voor jullie.







Het kwastje is van normaal formaat en lakt prima.


Swatches:


 DNC 310 Soft Lilac:

1 laag:

2 laagjes: 

Met 2 laagjes is dit lakje volledig dekkend, het is een prachtige lila kleurtje, heel mooi!

DNC 311 Yellow Glaze:

1 laagje:

2 laagjes:

Met 2 laagjes is dit lakje dekkend, het is een mooi geel kleurtje met gouden shimmer erin. (niet op de foto's te zien...)

DNC 312 Deep Sea:

1 laag: 

2 laagjes:

3 laagjes:

Deze dekt pas met 3 laagjes, met 2 laagjes is de nagel nog oneffen en zie je je nagel er nog door heen. Maar als het eenmaal dekt is het wel een prachtig kleurtje!.

Ze drogen allemaal erg snel en het zijn echt prachtige kleurtjes! Voor die €0,45 zou ik zeker deze kleurtjes aanschaffen als ik jou was, en misschien hebben we nog meer leuke nieuwe kleuren.

Ze waren in de aanbieding toen ik ze kocht namelijk €0,39 p/st. maar normaal kosten ze €0,45 p/st. en verkrijgbaar bij de Action!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails