woensdag 10 juli 2013

Kneipp Natuurlijk zacht creme douche

Kneipp introduceert ‘Natuurlijk Zacht’  bad- en douchecrèmes met een rijke romige structuur en een milde geur.


Ik ontving de 2 douche crems (heb geen bad) om te testen en in dit artikel bespreek ik ze met jullie.

Met Kneipp Natuurlijk Zacht, een combinatie van crème en olie, zet Kneipp nog meer in op zachtheid voor je huid. Deze nieuwe bad- en douchecrèmes hebben een extra voedende werking, een rijke romige structuur en een milde zachte geur. Hiermee heb je elke dag een perfect gehydrateerde huid én een ontspanningsmoment bij uitstek.

Het uiterlijk ziet er echt heel erg leuk en fris uit, mooie kleuren hebben ze gebruikt.!

Vijgenmelk en arganolie - amandelmelk en amandelolie

Vijgenmelk en arganolie:
De geur is vrij licht maar wel wat zoetig, erg lekker vind ik deze, geuren hoeven van mij niet sterkt te zijn!

Amandelmelk en amandelolie:
Deze ruikt totaal anders maar toch wat zoetig maar ik ruik eerlijk gezegd geen amandel.

Sorry ik ben zo slecht met geuren! Bij mij is het meestal lekker ja of nee;)
Maar beide geuren vind ik erg lekker ruiken!

Beide zijn fijn in gebruik onder de douche, ze schuimen goed in combinatie met een douche puff.

Mijn benen hebben altijd wat meer verzorging nodig en na gedouched te hebben met deze producten voelen mijn benen goed verzorgd aan, heerlijk!
De geur blijf je ook nog wel even ruiken.


Adviesprijzen:
* Natuurlijk Zacht douche crème vijgenmelk- arganolie, € 5,49, 200 ml.
* Natuurlijk Zacht bad crème vijgenmelk-arganolie, € 9,49, 400 ml.
* Natuurlijk Zacht douche crème amandelmelk- amandelolie, € 5,49, 200 ml.
* Natuurlijk Zacht bad crème amandelmelk- amandelolie, € 9,49, 400 ml.


Verkrijgbaar bij de drogist.


Volg Nail-Gloss op Bloglovin

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails