zondag 7 juli 2013

Holland on Canvas

Schilderijen en foto's zijn leuk om mooie herinneringen te bewaren van vakanties of van andere bijzondere dingen dat je hebt meegemaakt. Helaas heb ik niet veel van zulke herinneringen dus ik besloot gewoon om voor iets leukste kiezen wat goed bij de kleuren van mijn kamer past en toen kwam ik bij deze Zebra fotoposter van de webshop Holland On Canvas
 
 
 
Holland On Canvas is een webshop in verkoop van canvas doeken, posters en dibond met fotokunst. Je kan uit allerlei genres kiezen zoals Nederlandse steden, Wereldsteden en natuur.
 
Op bovenstaande foto zie je mijn poster, een mooie zebra. Mijn kamer op de camping is zwart wit dus deze past er perfect bij. Ik moet alleen nog even een lijst kopen en ophangen.
 
Deze fotoposter kost €29,95

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails