vrijdag 26 juli 2013

Herome Peaceful Finland

Deze keer komt W.I.C. by herome uit met de 'Peaceful Finland' collectie. Deze collectie bestaat uit koele kleuren, deze zijn geïnspireerd op Finland, het land van duizend meren.
In dit artikel swatch ik deze collectie voor jullie.
 


 
Elke 2 maanden komt W.I.C. by herome uit met een limited edition die geïnspireerd is op een land. Dit keer is Finland aan de beurt, zelf ben ik er nooit geweest.
 
Jullie kennen ze vast wel, de bekende dunne flesjes van Herome! Ik vind het leuk!
 


 Het kwastje is lakt fijn en is van prima formaat wat prima lakt.

 
Swatches:
Aller eerst op een nagellakwiel, zo zie je alle kleurtjes uit deze collectie naast elkaar:
 
 
Ik bijt het spits af met het eerst kleurtje, een creme kleurtje genaamd Rovaniemi:
 


Rovaniemi is een creme kleurtje zonder shimmers, deze dekt met 3 laagjes, met 2 laagjes zie je nog wat oneffenheden.

Lahti: 

Lahti is een bruin shimmer kleurtje, soms lijkt het net een grijs kleurtje. Deze dekt met 2 laagjes.

 Lohja:
 Lohja is een zacht paars kleurtje wat dekt in 2 laagjes.

 Jyväskylä:

Jyväskylä is een roze kleurtje met shimmer erin. Op bovenstaande foto's draag ik 4 lagen en nog zie je mijn randje van mijn nagel er doorheen. Jammer!
 
Mikkeli:

Mikkeli is een prachtig paars kleurtje dat dekt in 3 laagjes, ook deze bevat wat shimmer.
 
Joensuu:


 Joensuu is een zacht blauw kleurtje dat ook dekt in 3 lagen.
 
Het zijn leuke zachte kleuren alleen het is jammer dat ze soms 3 of meer lagen nodig hebben om dekkend te zijn.... Wel lakken ze allemaal erg fijn en drogen ze snel, dat is zeker een pluspunt als je meerdere laagjes nodig hebt.

Deze collectie is verkrijgbaar bij de drogist en via www.herome.com. Ze kosten €7,50 p/st. of 2 voor €12,50!

 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails