zondag 28 juli 2013

Gosh mascara

Gosh komt uit met een nieuwe collectie bestaande uit 2 producten, een growth serum en een growth mascara. Het beste is om deze 2 producten in combinatie te gebruiken voor het beste resultaat van langere en vollere wimpers.
Ik zelf heb alleen de mascara getest voor jullie en vandaag bespreek ik deze met jullie.
 


 Het uiterlijk is leuk, zwart met zilveren opdruk. Er zit 10 ml in.

 
Het borsteltje is best klein maar hierdoor kan je wel precies aanbrengen.

Ik heb de mascara ruim 2 weken elke dag gebruikt en hieronder het resultaat:
 

Hieronder volgen veel oog foto's! De eerst rij is zonder mascara, de 2e rij is met de growth mascara gemaakt op 1/7 en de 3e rij is met de growth mascara gemaakt op 17/7, dus ruim 2 weken verder.
 
 
Zonder mascara - 1/7 - 17/7
 
Wat vinden jullie? Ik zie eerlijk gezegd er niks van...  Misschien had ik beter resultaat als ik de serum er ook bij gebruik, misschien dat ik deze nog ga aanschaffen.
Maar verder is het gewoon een prima mascara, wimpers worden goed zwart, lang en meer gekruld.
 
De Gosh Growth mascara kost €11,49 en de growth serum € 15,49 en ze zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat. 
 
Heeft iemand misschien beide producten? Zo ja wat vind jij?
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails