maandag 15 juli 2013

Blogazine


Toen ik over het Bloagzine hoorde wist ik meteen dat ik deze wilde hebben, sinds een tijdje heb ik het tijdschrift en vandaag vertel ik jullie er meer over.
 

Blogazine is een tijdschrift van Fashionista. Er staan verschillende Nederlandse maar ook buitenlandse bloggers in.

Maar ik was het aan het in bladeren en opeens kom ik mijn nagels + nailart tegen! Dit wist ik helemaal niet! Maar toen ik verder las ging het dus over de schrijfster van het boek Topnagels waar ik samen met Yvette de nailarts voor heb gemaakt.

Ik heb het interview gelezen met de schrijfster maar helaas wordt nergens genoemd dat de nailarts door andere zijn gemaakt.... Jammer!

 
De pagina waar het om gaat:
 
Mijn handen en nailarts die ik heb gemaakt:






Ik baal aan de ene kant er wel van dat ik er niet in genoemd wordt eigenlijk maar ja aan de andere kant het is natuurlijk voor haar boek gemaakt.... Maar ik had het wel leuk gevonden als ze in het interview had gezegd dat ze niet zelf de nailart had gemaakt maar andere.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails