zondag 14 juli 2013

4 jaar + 1e winactie!

Vandaag 4 jaar geleden ben ik begonnen met bloggen! Wat gaat de tijd toch snel! Gelukkig heb ik nog steeds erg veel plezier in het bloggen en ik hoop dat jullie ook veel plezier hebben om mijn blog te lezen. Ik hoop nog vele jaren door te kunnen gaan.

GESLOTEN!

Zoals elk jaar heb ik weer leuke winactie's voor jullie!
Vandaag beginnen we met de 1e winactie, ik verloot namelijk  3 setjes van de webshop What The Flock.
Wat zit erin?:
- 1 Treasure top coat van 15 ml
- Een velletje bladgoud
- Een flesje goud vlokken

Wat moet je doen om te winnen:
- Volg mijn blog op bloglovin: Klik hier
- Like dit artikel.
- Laat een reactie achter dat je mee doet met een geldig email adres zodat ik contact kan opnemen. (vermeld ook de dingen die je hebt gedaan hierin)

Voor extra kans:
- Volg mij op twitter Klik hier en tweet: ' www.nail-gloss.blogspot.com bestaat 4 jaar en win een Tjomb Of Djer producten setje met bladgoud erin @Nailgloss '
- Volg me op instagram (Nailgloss)

Deze winactie loopt t/m 21-7-13

Succes!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails