dinsdag 25 juni 2013

Shoptip: Zipper boekenleggen

Op zoek naar een leuk  cadeau idee? Vandaag laat ik jullie een leuke boekenlegger zien.! Want ik ben gek op boeken lezen en daar hoort natuurlijk ook een leuke boekenlegger bij.



Het zat erg leuk verpakt! Je kan het meteen zo weggeven als cadeau, erg fijn!

 
 
De boekenlegger heeft aan de bovenkant dus een rits maar het is wel een neppe rits, ik had het nog wel leuk gevonden als 'ie ook heen en weer kon maarja;) Het is wel erg origineel, ik had het nog nooit gezien!
 

 
Zo ziet het eruit in je boek:
 
Ik vind het wel grappig eruit zien en jullie?

Ze zijn verkrijgbaar in 3 kleuren, blauw, rood en groen en ze kosten €10,- p/st. op www.cadeau.nl maar inmiddels zijn ze uitverkocht...


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails