woensdag 19 juni 2013

SensatioNail (gel nagellak): Mijn ervaring.

Gel nagellak is deze zomer helemaal hot want gel nagellak blijft minstens 3 weken goed zitten zonder te chippen/afbladderen etc.

Het merk SensatioNail komt ook met gel nagellak en deze heb ik voor jullie getest!


Ik heb de starterskit ontvangen en hier zit in:
Gel cleanser, gel primer, color gel polish, gel base en top coat, wipes, double side nagelvijl, bokkenpootje en een led lamp.


Ik heb de kleur Raspberry wine, een mooie donker roze met shimmers erin.
Het zit echt in een leuk setje en je hebt bijna alles wat je nodig hebt, alleen wat ik nog mis in de starter kit is om het te verwijderen, in het boekje zeggen ze wel hoe het moet maar dat moet je dan weer (denk ik) apart bij kopen want ze spreken over hun producten.
En dat vind ik best jammer, in een starterkit hoort alles te zitten wat je nodig hebt.


 
De foto's zijn snel in de zon genomen want gel mag niet in de zon.

Maar goed, de test:
Ik heb het precies zo aangebracht zoals er staat beschreven:
-        Polijst en vijl je natuurlijke licht.
-        Maak je nagels schoon met de wipes en gel cleanser.
-        Breng 1 laagje gel primer aan en laat dit in de lucht drogen.
-        Breng een dunne laag gel base en top coat aan en laat dit 30 sec. uitharden onder de lamp.
-        Breng dan een dunne laag color gel polish aan en laat 60 sec. uitharden.
-        Breng dan een 2e laagjes color gel polish aan en laat ook weer 60 sec. uitharden.
-        Dan breng je de gel base en top coat aan en laat het 30 sec. uitharden.
-        Verwijderen de plaklaag met de gel cleanser.

Dit heb ik precies zo gedaan en dan krijg je dit resultaat:

Nette, mooie nagels die mooi glimmen, het resultaat mag er best zijn.

Maar hoe lang blijft het zitten dat is natuurlijk de belangrijkste vraag.

Nou bij mij was de gel nagellak bij dag 2 al bij mijn wijsvinger eraf, het begon aan de bovenkant dat het los zat en toen kon ik de gelpolish er als een velletje af trekken, je hoeft niet eens moeite te doen het gaat er zo van af. Zoveel heb ik niet eens gedaan…. Dit was het zelfde geval met mijn middelvinger op dag 4 helaas…
Wijsvinger - middelvinger

Mij wijsvinger zie je niet op de foto omdat die er ook af was en ik daar een ander kleurtje gel nagellak op heb zitten, inmiddels ook op mijn middelvinger. Helaas na 6 zat ook mijn duim los dus heb alles er maar afgehaald en dat ging makkelijk het meeste kon je als een velletje eraf trekken en de rest heb ik eraf gevijld en dat ging ook gemakkelijk.
Op de één of andere manier hecht het niet goed genoeg bij mij maar ik draag heel vaak gel nagellak en die bleven wel altijd goed zitten…. Hierna heb ik ook meteen weer gel nagellak op gedaan...

Het is een leuke starterskit maar helaas niks voor mij, het hecht niet goed genoeg bij mij terwijl ik al heel lang gel nagellak draag van een ander merk.

Dus ik ben benieuwd, hebben jullie deze al getest en hoe vind jij het?
Ik heb namelijk bij andere bloggers wel al goede artikelen erover gelezen. Het verschilt dus erg per persoon.

Prijzen SensatioNail - Starter Kit € 69.99
- Essentials Kit € 19.99
- Color Gel Polish € 14.99

De producten zijn verkrijgbaar bij www.bol.com, www.drogisterij.net en diverse drogisterijen en parfumeriezaken van onder andere Etos, DIO en DA.

 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails