zaterdag 29 juni 2013

Only You Miracle nail polish remover

Laatst schreef ik al een battle over 2 nagellak removers met een spons(klik hier) en vandaag review ik er 1 van het merk Only You, Miracle nail polish remover.


Only You is het huismerk van de ICI Paris XL en hun hebben sinds een tijdje ook de bekende nagellak remover potje met spons erin.

 
Het uiterlijk vind ik erg leuk, donker roze met zwarte letters en zwarte dop.
Er zit 75 ML in. Deze nagellak remover bevat géén aceton! Dat is erg fijn want aceton droogt je nagels en huid uit.
 
De geur is apart, ik kan het niet beschrijven, een beetje zoetig.
 


Er zit dus een zwarte spons in met in het midden een gaatje waar je je nagel in moet dippen en dan een paar keer heen en weer moet draaien.

Ik had deze nailart op toen ik deze ging testen: (klik hier voor het artikel) Paars gesponsd met glitters erop wat normaal met een watje moeilijk eraf zou gaan dus ik ben benieuwd!





Helaas deze glitter nagellak krijgt de remover er niet af, als je de eerste keer rond draait gaat het nog prima maar daarna voel je dat de glitters vast blijven zitten een de spons en er zitten ook kleine stukjes spons aan de glitters vast.
Helaas werkt het dus niet voor deze glitterlak maar gewone nagellak en hele kleine glitters gaat prima. De andere merken die ik heb halen de glitters er ook niet af dus het ligt niet aan deze maar een potje met een spons is gewoon niet geschikt voor grove glitters, erg jammer anders deed ik het vaker op;)

De Only You Miracle Nail Polish Remover is verkrijgbaar bij de Ici Paris XL en kost €6,65



Volg Nail-Gloss op Bloglovin

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails