zondag 23 juni 2013

Nagellak stash deel 1

Vandaag laat ik mijn nagellak stash zien, ik verspreid dit wel over verschillende delen/artikelen anders zou het te veel zijn.
Vandaag deel 1 met mijn nagellakrek.!
Aangezien het dubbel staat heb ik 2 foto's per 2 rijen gemaakt.


Enjoy!

Rij 1 en 2 voor:
Hier staat o.a. Trind, Gosh, Diamond Cosmetics, Revlon, Konad, Gelpolish, Royal Effem en Essence 2 in 1.


Rij 1 en 2 achter:
Rij 3 en 4 voor:
Hier staat o.a. NYC, DA, Teeez, Gosh, Trind, Max, Anny, Douglas, MAC, Dior, Chanel, Hema, Essie, Color Club, Kiko, Magnetic.
 
Rij 3 en 4 achter:
 
Rij 5 en 6 voor:
Hier staat o.a. Pieces, HM, MNY, Claires, Ados, Sina, Golden rose flakies, Orly, Color club, LA Girl, rituals, 2 true, Wet'n wild.
 
Rij 5 en 6 achter:
Aan de rechterkant hangt nog een Ikea kruidenrekje met China Glaze nagellak:
 
 
Zo dat was deel 1! Als jullie iets willen weten bijv. welk nummer/merk iets is, let me know! 
 
 Ik heb ook nog nagellak in een kwastje staan en dat komt ook nog in een apart deel.
 
 
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails