donderdag 13 juni 2013

Kruidvat kwasten reiniger

Een goede make-up kwasten reiniger is echt een must als je goed je kwasten wilt verzorgen. De laatste tijd gebruik ik daarvoor de Kruidvat Professional make-up kwasten reiniger. Deze reinigt en verfrist de kwasten.

Ben je benieuwd erna? Lees dan gauw verder.


Deze kwasten reiniger is echt super budget namelijk maar €2,99 voor 200ML. en het zit ook nog eens leuk verpakt, maar is het wat?



Ja ik vind van wel, ik heb niet veel andere kwasten reinigers geprobeerd dus kan niet goed vergelijken maar deze maakt mijn kwasten goed schoon en maakt ze fris dus dat vind ik voldoende.

Het uiterlijk is leuk, het zit verpakt in een zwart doosje met informatie erop. De fles zelf is doorzichtig met een zwarte dop en zwart etiket. Het spulletje zelf is roze.

Ik vergeet het altijd om mijn kwasten te reinigen maar tegenwoordig doe ik het met regelmaat met deze kwasten reiniger.

Je doet wat kwasten reiniger op een tissue en je haalt je kwast er overheen tot dat er geen kleur meer vanaf komt.
 

De kwasten reiniger ruikt erg lekker fris en je kwast ruikt er ook na. De kwasten drogen erg snel dus je kunt ze vrijwel meteen weer gebruiken, erg makkelijk dus voor oogschaduw kwasten.

Deze Kruidvat make-up kwasten reiniger kost €2,99 voor 200ML en is verkrijgbaar bij de Kruidvat.

Welke kwasten reiniger gebruiken jullie? En wat vinden jullie van deze?

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails